بررسی رابطه بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان

کمال هوشیار؛ زینب یوسفی؛ سمیرا غلامی مــیان سرایی؛ مریم صدری

دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1393، ، صفحه 85-93

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطة بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان است. جامعة آماری شامل هشتصدوپنجاه ­نفر از کلیة دانشجویان رشتة تربیت بدنی در مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ­های شهر مشهد است که براساس جدول مورگان به طور تصادفی تعـــداد دویست ­و­پنجاه­ و ­شش­ نفر برای نمونه تحقیق ...  بیشتر