رابطه رفتارضدشهروندی، تنبلی‌سازمانی و ترومای‌سازمانی بر وجدان‌کاری معلمان تربیت‌بدنی؛ با نقش میانجی بدبینی‌سازمانی

رضا عبدالهی گدللو؛ میر حسن سید عامری

دوره 7، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 59-76

https://doi.org/10.30473/fmss.2020.52170.2102

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، رابطۀ بین رفتارضدشهروندی و تنبلی‌سازمانی و ترومای سازمانی بر وجدان‌کاری معلمان تربیت‌بدنی با نقش میانجی بدبینی-سازمانی بود. این پژوهش از نظر راهبرد اصلی، کمی، از نظر راهکار اجرایی، پیمایشی و از نظر تکنیک تحلیلی، توصیفی- همبستگی بود. جامعه آماری شامل معلمان تربیت‌بدنی استان آذربایجان‌غربی (450 نفر) که 208 نفر از ...  بیشتر

طراحی مدل ارتباطی رهبری کوانتومی و بهره‌وری نیروی انسانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان

پروانه خواجه پور سوق؛ میر حسن سید عامری؛ لقمان کشاورز

دوره 7، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 133-146

https://doi.org/10.30473/fmss.2020.56145.2222

چکیده
  هدف از این پژوهش طراحی مدل ارتباطی رهبری کوانتومی و بهره‌وری نیروی انسانی کارکنان وزارت ورزش و جوانان بود. پژوهش از نوع کاربردی و از نظر ماهیت و روش، از نوع همبستگی و علّی- مقایسه ای بود. جامعه آماری کلیه کارکنان وزارت ورزش و جوانان و نمونه آماری 269 نفر بودند. در این پژوهش از پرسشنامه‌های رهبری کوانتومی (عظیمی، 1390)، بهره وری نیروی انسانی ...  بیشتر

رابطه بین قابلیت یادگیری سازمانی و چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان با نقش تعدیلگری وضعیت استخدامی

میر حسن سید عامری؛ سیده فریده هادوی؛ یاسر سام خانیانی

دوره 4، شماره 3 ، مهر 1396، ، صفحه 109-118

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین قابلیت یادگیری سازمانی و چابکی سازمانی ادارات ورزش و جوانان استان تهران و همچنین بررسی نقش تعدیلگری وضعیت استخدامی بر روی رابطه بین قابلیت یادگیری و چابکی سازمانی این ادارات است. تعداد 260 نفر از کارکنان این ادارات به صورت خوشه ای تصادفی و بر اساس جدول کرجسی و مورگان از جامعه حدود 800 نفری در این تحقیق ...  بیشتر

ارتباط رهبری دانش و توانایی جذب دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران

فریبرز فتحی؛ میرحسن سیدعامری؛ جمال قادر زاده

دوره 3، شماره 1 ، فروردین 1395، ، صفحه 87-99

چکیده
  هدف این پژوهش عبارت است از تبیین ارتباط رهبری دانش و توانایی جذب دانش در ادارات کل ورزش و جوانان غرب ایران بود. پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی و به شیوه میدانی انجام گرفت. برای گردآوری داده های پژوهش از دو پرسشنامه استاندارد رهبری دانش بر اساس مدل ویتالا و توانایی جذب دانش بر اساس مدل مینباوا و همکاران استفاده شده است. جامعه آماری ...  بیشتر