نقش میانجی هوش فرهنگی با مهارتهای ارتباطی در رابطه بامدیریت ارتباط با مشتری

محسن هراتی؛ حسن فهیم دوین؛ محمد کشتی دار

دوره 3، شماره 3 ، مهر 1395، ، صفحه 27-35

چکیده
  هدف از پژوهش نقش میانجی هوش فرهنگی با مهارت‌های ارتباطی دررابطه با مدیریت ارتباط با مشتری بود. جامعه آماری کلیه مدیران سازمان‌ها و مراکز ورزشی استان خراسان جنوبی (180 نفر) در سال 1394 بود که با استفاده از جدول مورگان 123 نفر به‌عنوان نمونه بر اساس روش نمونه‌گیری ترکیبی و نوع تصادفی انتخاب شدند. روش تحقیق از نوع توصیفی–تحلیلی بود،که ...  بیشتر