مدیریت رفتار سازمانی
ارتباط هوش بازاریابی و سواد ارتباطی با برند سازی شخصی در مربیان باشگاه‌های بدنسازی شهر اصفهان

محبوبه روزبهانی؛ فاتح فرازیانی؛ رزا شاهرخی فر

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1402

https://doi.org/10.30473/fmss.2024.68664.2536

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط هوش بازاریابی و سواد ارتباطی با برند سازی شخصی در مربیان باشگاه‌های ورزشی اصفهان بود. روش پژوهش حاضر پیمایشی و از نوع همبستگی بود که با رویکرد معادلات ساختاری انجام گردید. جامعه آماری این تحقیق را کلیه‌ مربیان ورزشی باشگاه‌های بدنسازی شهر اصفهان در سال ۱۴۰۱ تشکیل دادند. روش نمونه گیری به صورت در دسترس ...  بیشتر

تعیین نقش میانجی وجدان‌ کاری و بدبینی سازمانی در ارتباط بین سرمایه روان‌شناختی و عملکرد کارکنان وزارت ورزش و جوانان ایران

محبوبه روزبهانی؛ حسین اکبری یزدی؛ علیرضا الهی

دوره 4، شماره 3 ، مهر 1396، ، صفحه 51-60

چکیده
  تحقیق حاضر به منظور تعیین نقش میانجی وجدان‌ کاری و بدبینی سازمانی در ارتباط بین سرمایه روان‌شناختی و عملکرد کارکنان وزارت ورزش و جوانان ایران انجام گرفت. این پژوهش از نوع تحقیقات کاربردی است و جز پژوهش‌های همبستگی است. جامعة آمار پژوهش را کلیه کارکنان وزارت ورزش و جوانان تشکیل دادند (745=N). حجم نمونه 273 نفر به روش نمونه‌گیری تصادفی- ...  بیشتر