طراحی مدل ارتباطی مسئولیت اجتماعی و یادگیری سازمانی بر توسعه مشتریان (اعضاء و مخاطبان) فدراسیون ورزش سه گانه

مهدی گودرزی؛ مرتضی گودرزی

دوره 7، شماره 4 ، بهمن 1399، ، صفحه 43-58

https://doi.org/10.30473/fmss.2021.55969.2218

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر طراحی مدل ارتباطی مسئولیت‌اجتماعی و یادگیری‌سازمانی بر توسعه مشتریان (اعضاء و مخاطبان) فدراسیون ورزش سه‌گانه بود. روش تحقیق حاضر توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان فدراسیون ورزش‌ سه‌گانه و هیات‌های استانی این فدراسیون بود (200=N) که نمونه‌گیری به روش تمام‌شمار انجام گرفت. ...  بیشتر

بررسی رابطه بین رفتار شهروندی سازمانی با فرسودگی شغلی در کارکنان فدراسیون ورزش سه گانه

مهدی گودرزی؛ سیده شهرزاد محسنی اردهالی؛ ایمان رحیمی

دوره 4، شماره 4 ، دی 1396، ، صفحه 65-74

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تعیین رابطه رفتار شهروندی سازمانی با فرسودگی شغلی در کارکنان ستادی و عملیاتی فدراسیون ورزش سه گانه بود.جامعه آماری پژوهش شامل 250 نفر کارکنان فدراسیون و هیئت های استانی ورزش سه گانه بود که با استفاده از فرمول کوکران تعداد نفرات، نمونه برابر با 151 نفر و به صورت تصادفی انتخاب گردید برای گردآوری داده ها، از بررسی اسناد ...  بیشتر