مدیریت رفتار سازمانی
نقش میانجی رهبری اشتراکی بر رابطه بین انواع ظرفیت سازمانی با نوآوری فنی و اداری در سازمان‌های ورزشی

ماهرخ مدیری؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام

دوره 10، شماره 4 ، دی 1402، ، صفحه 97-108

https://doi.org/10.30473/fmss.2023.68786.2543

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه ظرفیت سازمانی بر نوآوری با نقش میانجی رهبری اشتراکی در سازمان‌های ورزشی غیرانتفاعی بود. پژوهش از نوع توصیفی - همبستگی بود که به شکل میدانی انجام شد. تعداد 320 پرسش‌نامه بین اعضای هیأت‌های ورزشی استان‌های شمال غرب کشور به‌صورت هدفمند توزیع شد که در پایان 236 پرسش‌نامه صحیح جمع‌آوری شد. ابزار پژوهش شامل ...  بیشتر

مدیریت رفتار سازمانی
نقش میانجی خلق ارزش مشترک و درگیر کردن کارکنان بر رابطه بین رهبری خدمتگزار و ارائه خدمات نوآورانه در باشگاه های ورزشی

حسین علی حسین؛ محسن بهنام؛ سیدمحمد کاشف

دوره 10، شماره 3 ، مهر 1402، ، صفحه 43-52

https://doi.org/10.30473/fmss.2023.68233.2526

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی نقش میانجی خلق ارزش مشترک و درگیر کردن کارکنان بر رابطه بین رهبری خدمتگزار و ارائه خدمات نوآورانه در باشگاه های ورزشی بود . روش تحقیق توصیفی از نوع همبستگی بود. جامعه آماری این تحقیق کارکنان باشگاه‌های ورزشی کشور عراق بودند که با استفاده از روش تصادفی_طبقه‌ای تعداد 385 نفر به عنوان نمونه انتخاب گردید. برای تجزیه ...  بیشتر

مدل یابی نقش سبک رهبری فروتن بر رفتار صدای کارکنان وزارت ورزش و جوانان: نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و امنیت روانی

فرهاد نظری؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام

دوره 7، شماره 1 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 65-78

https://doi.org/10.30473/fmss.2020.50681.2072

چکیده
  هدف از این پژوهش بررسی نقش سبک رهبری فروتن بر رفتار صدای کارکنان وزارت ورزش و جوانان با نقش میانجی توانمندسازی روانشناختی و امنیت روانی بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی بود که با استفاده از روش معادلات ساختاری انجام شد. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه کارکنان وزارت ورزش و جوانان بودند که برابر با 890 نفر اعلام شدند. نمونه‌ی آماری پژوهش ...  بیشتر

ارائه مدل ارتباطی نوآوری رادیکال باشگاه های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران از طریق قابلیت اشتراک و تنوع دانش با بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی

مهران آذریان سوسهاب؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام

دوره 6، شماره 3 ، مهر 1398، ، صفحه 81-96

https://doi.org/10.30473/fmss.2019.46947.1963

چکیده
  هدف تحقیق حاضر ارائه مدل ارتباطی نوآوری رادیکال باشگاه­های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران از طریق قابلیت اشتراک و تنوع دانش با بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه عوامل اجرایی باشگاه­های خصوصی لیگ برتر فوتبال کشور در فصل97- 98 بود. تعداد نمونه­های این تحقیق با استفاده از روش نمونه­گیری هدفمند و ...  بیشتر