پیش بینی وفاداری کارکنان از طریق تصویر ذهنی برند (مطالعه موردی:آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک)

سارا بوژمهرانی؛ معصومه کلاته سیفری؛ حسین اکبری یزدی

دوره 4، شماره 1 ، فروردین 1396، ، صفحه 79-86

چکیده
  هدف از این تحقیق پیش بینی وفاداری کارکنان در اکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران با استفاده از تصویر ذهنی برند بود. روش تحقیق از نوع کاربردی و توصیفی بود که به روش تحلیل همبستگی انجام شد. جامعه آماری تحقیق را کلیه کارکنان و مدیران آکادمی (60 نفر) تشکیل می دادند و نمونه گیری به صورت تمام شمار انجام شد و در نهایت تعداد 49 پرسشنامه صحیح مورد ...  بیشتر

بررسی رابطه بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان

کمال هوشیار؛ زینب یوسفی؛ سمیرا غلامی مــیان سرایی؛ مریم صدری

دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1393، ، صفحه 85-93

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر، بررسی رابطة بین ساختار قوانین برندینگ در کالاهای ورزشی و سطح رضایت مشتریان است. جامعة آماری شامل هشتصدوپنجاه ­نفر از کلیة دانشجویان رشتة تربیت بدنی در مقطع تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه ­های شهر مشهد است که براساس جدول مورگان به طور تصادفی تعـــداد دویست ­و­پنجاه­ و ­شش­ نفر برای نمونه تحقیق ...  بیشتر