ارائه مدل ارتباطی نوآوری رادیکال باشگاه های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران از طریق قابلیت اشتراک و تنوع دانش با بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی

مهران آذریان سوسهاب؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام

دوره 6، شماره 3 ، مهر 1398، ، صفحه 81-96

https://doi.org/10.30473/fmss.2019.46947.1963

چکیده
  هدف تحقیق حاضر ارائه مدل ارتباطی نوآوری رادیکال باشگاه­های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران از طریق قابلیت اشتراک و تنوع دانش با بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه عوامل اجرایی باشگاه­های خصوصی لیگ برتر فوتبال کشور در فصل97- 98 بود. تعداد نمونه­های این تحقیق با استفاده از روش نمونه­گیری هدفمند و ...  بیشتر