طراحی مدل ارتباطی مسئولیت اجتماعی و یادگیری سازمانی بر توسعه مشتریان (اعضاء و مخاطبان) فدراسیون ورزش سه گانه

مهدی گودرزی؛ مرتضی گودرزی

دوره 7، شماره 4 ، بهمن 1399، ، صفحه 43-58

https://doi.org/10.30473/fmss.2021.55969.2218

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر طراحی مدل ارتباطی مسئولیت‌اجتماعی و یادگیری‌سازمانی بر توسعه مشتریان (اعضاء و مخاطبان) فدراسیون ورزش سه‌گانه بود. روش تحقیق حاضر توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان فدراسیون ورزش‌ سه‌گانه و هیات‌های استانی این فدراسیون بود (200=N) که نمونه‌گیری به روش تمام‌شمار انجام گرفت. ...  بیشتر