انتظارات و انگیزه‌های مشتریان، مبنای بخش‌بندی بازار مجموعه‌های ورزشی خصوصی

محمد اصغری جعفرآبادی؛ عالیه مسکین؛ ژاله معماری

دوره 1، شماره 1 ، فروردین 1393، ، صفحه 59-72

چکیده
  بقای سازمان‌های امروزی وابسته به انتظارات در حال تغییر مشتریان است، سازمان‌ها به تبعیت از سازمان‌های موفق برای جهت ­دهی به استراتژهای بازاریابی خود از اصول بخش ­بندی بهره‌مند می­گردند. هدف از انجام این تحقیق بخش‌بندی بازار خدمات مجموعه‌های ورزشی بخش خصوصی، مبتنی بر انگیزه‌ها و انتظارات مشتریان است. تحــــــقیق حاضر به‌روش ...  بیشتر