رابطه بین کیفیت خدمات و نیات رفتاری با نقش میانجی ارزش درک شده و اعتماد در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران

محمد سیوان نوری؛ مهرداد محرم زاده؛ مجید سلیمانی

دوره 5، شماره 4 ، اسفند 1397، ، صفحه 11-18

https://doi.org/10.30473/fmss.2018.41449.1814

چکیده
  هدف از مطالعه حاضر ارتباط بین کیفیت خدمات و نیات رفتاری با نقش میانجی ارزش درک شده و اعتماد در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران بود. این مطالعه از نوع همبستگی بود و جامعه آماری آن را تماشاگران لیگ برتر فوتبال ایران تشکیل می‌دادند. با توجه به این‌که حجم جامعه آماری نامحدود بود از نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌بندی استفاده شد و در مجموع 944 ...  بیشتر

تأثیر میزبانی بر عملکرد تیم‌ها در رقابت‌های لیگ برتر قوتبال ایران

فریبا عسکریان؛ ناصر دخت باقر

دوره 2، شماره 4 ، اسفند 1394، ، صفحه 87-100

چکیده
  میزبانی در ورزش‌های تیمی، نقش مهمی در تعیین نتیجه یک بازی دارد. این پژوهش با هدف تعیین تأثیر میزبانی بر عملکرد تیم‌ها در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران انجام گرفت. پژوهش حاضر از نوع تحلیلی می‌باشد، که به صورت میدانی انجام گرفت. برای جمع‌آوری داده‌ها از روش کتابخانه‌ای استفاده شد. جامعه و نمونه‌ی آماری تحقیق برابر و به صورت کل ...  بیشتر

رابطه شخصیت تیم های حرفه‌ای و هویت تیمی هواداران؛ مطالعه موردی در لیگ برتر فوتبال ایران

زهرا مرادی؛ کمال هوشیار؛ مریم صدری؛ سلدا حامد

دوره 1، شماره 2 ، تیر 1393، ، صفحه 85-92

چکیده
  پژوهش حاضر به بررسی رابطه شخصیت تیم های حرفه‌ای و هویت تیمی هواداران؛ مطالعه موردی در لیگ برتر فوتبال ایران می‌پردازد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع‌آوری داده‌ها میدانی و از منظر روش توصیفی تحلیلی پس رویدادی می‌باشد. بر اساس تحقیق اطلاعات لازم را با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته برای سنجش هویت تیمی و پرسشنامه استاندارد ...  بیشتر