مدیریت رفتار سازمانی
ارائه مدل همگرایی رفتار سازمانی منابع انسانی سازمان‌های ورزشی در زنجیره تأمین خدمات ورزش همگانی با رویکرد نگاشت شناختی فازی (FCM)

محمدرسول خدادادی؛ یعقوب بدری آذرین؛ مهدی جهانگیری؛ مریم فریدفتحی

دوره 8، شماره 2 ، مرداد 1400، ، صفحه 11-26

https://doi.org/10.30473/fmss.2021.60785.2343

چکیده
  تحقیق حاضر به منظور ارائه مدل همگرایی رفتار سازمانی منابع انسانی سازمان‌های ورزشی در زنجیره تأمین خدمات ورزش همگانی با استفاده از رویکرد نگاشت شناختی فازی انجام گرفت. پژوهش حاضر با استفاده از طرح نظام‌مند نظریه داده بنیاد و برمبنای رویکرد نگاشت شناختی فازی انجام شده است. با مصاحبه‌های عمیق و نیمه ساختاریافته با 18 نفر از متخصصان ...  بیشتر

تحلیل عوامل موثر بر رفتار سازمانی مدیران جهت استقرار نظام کنترل و ارزیابی مدیریت بازاریابی در فدراسیون های ورزشی

لقمان کشاورز

دوره 3، شماره 4 ، دی 1395، ، صفحه 67-77

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تحلیل عوامل موثر بر رفتار سازمانی مدیران جهت استقرار نظام کنترل و ارزیابی مدیریت بازاریابی در فدراسیون‌های ورزشی بود. جامعه آماری پژوهش مدیران فدراسیون‌های ورزشی بود (650=N) که بر مبنای جدول مورگان 242 نفر به طور تصادفی برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. برای دست‌یابی به اهداف پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته 32 سؤالی استفاده ...  بیشتر