طراحی مدل ارتباطی مسئولیت اجتماعی و یادگیری سازمانی بر توسعه مشتریان (اعضاء و مخاطبان) فدراسیون ورزش سه گانه

مهدی گودرزی؛ مرتضی گودرزی

دوره 7، شماره 4 ، بهمن 1399، ، صفحه 43-58

https://doi.org/10.30473/fmss.2021.55969.2218

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر طراحی مدل ارتباطی مسئولیت‌اجتماعی و یادگیری‌سازمانی بر توسعه مشتریان (اعضاء و مخاطبان) فدراسیون ورزش سه‌گانه بود. روش تحقیق حاضر توصیفی- پیمایشی و از نوع همبستگی بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه کارکنان فدراسیون ورزش‌ سه‌گانه و هیات‌های استانی این فدراسیون بود (200=N) که نمونه‌گیری به روش تمام‌شمار انجام گرفت. ...  بیشتر

ارائه مدل ارتباطی نوآوری رادیکال باشگاه های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران از طریق قابلیت اشتراک و تنوع دانش با بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی

مهران آذریان سوسهاب؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام

دوره 6، شماره 3 ، مهر 1398، ، صفحه 81-96

https://doi.org/10.30473/fmss.2019.46947.1963

چکیده
  هدف تحقیق حاضر ارائه مدل ارتباطی نوآوری رادیکال باشگاه­های خصوصی لیگ برتر فوتبال ایران از طریق قابلیت اشتراک و تنوع دانش با بررسی نقش میانجی یادگیری سازمانی بود. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه عوامل اجرایی باشگاه­های خصوصی لیگ برتر فوتبال کشور در فصل97- 98 بود. تعداد نمونه­های این تحقیق با استفاده از روش نمونه­گیری هدفمند و ...  بیشتر

ارتباط بین یادگیری سازمانی و مدیریت دانش با چابکی سازمانی در هیئت های ورزشی استان آذربایجان غربی

شهرام نظری؛ حیدر حسینی؛ بهناز مرادعلیزاده

دوره 5، شماره 3 ، مهر 1397، ، صفحه 11-20

https://doi.org/10.30473/fmss.2018.5054

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط یادگیری سازمانی و مدیریت دانش با چابکی سازمانی در هیئت های ورزشی استان آذربایجان غربی بود. جامعه آماری تحقیق شامل 600 نفر از مدیران و کارکنان هیئت های ورزشی استان آذربایجان غربی بود که بر اساس جدول مورگان 234 نفر به طور تصادفی طبقه ای برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. در این پژوهش از پرسشنامه های یادگیری سازمانی ...  بیشتر

تبیین رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش با تفکر استراتژیک در کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران

جواد کریمی؛ همایون عباسی

دوره 4، شماره 2 ، تیر 1396، ، صفحه 21-28

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق، تبیین رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش با تفکر استراتژیک در بین کارشناسان وزارت ورزش و جوانان ایران می باشد. روش تحقیق توصیفی- پیمایشی و از نظر هدف کاربردی است. جامعه آماری شامل تمامی کارشناسان وزارت ورزش و جوانان (400 نفر) بودند که از طریق نمونه گیری تصادفی- طبقه‌ای متناسب، 196 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ...  بیشتر