شناسایی شاخص های مدیریت داوطلبان ورزش دانشگاهی با تاکید بر متغیرهای رفتار سازمانی

حمیدرضا یارقلی؛ امین دهقان قهفرخی؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

دوره 9، شماره 1 ، فروردین 1401، ، صفحه 39-47

https://doi.org/10.30473/fmss.2022.62489.2388

چکیده
  چکیدهاین پژوهش با هدف شناسایی شاخص های مدیریت داوطلبان ورزش دانشگاهی با تاکید بر متغیرهای رفتار سازمانی انجام شد. جامعه این پژوهش 13 نفر اساتید هیئت علمی دانشگاه‌ها و خبرگان شاغل در سازمان‌های ورزشی بودند که به روش نمونه‌گیری هدفمند انتخاب شدند. برای گردآوری اطلاعات از مصاحبه نیمه‌ساختاریافته استفاده و تجزیه ‌و تحلیل اطلاعات ...  بیشتر

شناسایی عوامل موثر بر رفتار سیاسی مدیران فدراسیون‌های ورزشی

اکبر فریدفتحی؛ راضیه ولی زاده

دوره 6، شماره 4 ، دی 1398، ، صفحه 119-130

https://doi.org/10.30473/fmss.2020.52436.2108

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر شناسایی عوامل موثر بر رفتار سیاسی مدیران فدراسیون‌های ورزشی است. روش پژوهش، از نظر هدف از نوع کاربردی و ازنظر جمع‌آوری داده‌ها از نوع توصیفی - تحلیلی است که به شکل میدانی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های مختلف علوم ورزشی آشنا با مفهوم رفتار سیاسی و مدیران فدراسیون‌های ...  بیشتر

مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاههای فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان

محمد ابراهیم رزاقی؛ قاسم مهرابی؛ پگاه سلطانی مقدم

دوره 2، شماره 1 ، خرداد 1394، ، صفحه 21-29

چکیده
  هدف این پژوهش مقایسه مدیریت ارتباط با مشتری باشگاه‌های فوتبال ایران، اسپانیا و انگلستان بود. تحقیق حاضر از نوع تحلیل محتوا و از حیث اجرایی کاربردی بود. جامعه آماری تحقیق را وب‌سایت‌های 3 لیگ فوتبال (ایران، اسپانیا و انگلستان) تشکیل می‌داد و از هر باشگاه سه تیم که بیشترین امتیاز یا افتخار را در پنج سال اخیر در لیگ خود داشتند (آرسنال، ...  بیشتر