ارتباط ویژگی‌های شخصیتی و مدیریت تحول در مدیران اماکن ورزشی با نقش میانجی تفکر استراتژیک

علی اصغر آبنیکی؛ سید صلاح الدین نقشبندی؛ محسن باقریان فرح آبادی

دوره 8، شماره 1 ، فروردین 1400، ، صفحه 115-129

https://doi.org/10.30473/fmss.2021.55966.2217

چکیده
  هدف این پژوهش تعیین رابطه ویژگی های شخصیتی با مدیریت تحول با در نظر گرفتن نقش میانجی تفکر استراتژیک در مدیران اماکن ورزشی است. جامعه آماری این تحقیق را کلیه مدیران اماکن ورزشی شهر تهران تشکیل می‌دهند. بر اساس فرمول نمونه‌گیری کوکران بدون حجم جامعه 384 نفر از مدیران اماکن ورزشی شهر تهران به‌عنوان نمونه انتخاب شد. به‌منظور جمع‌آوری ...  بیشتر

رابطه شخصیت تیم های حرفه‌ای و هویت تیمی هواداران؛ مطالعه موردی در لیگ برتر فوتبال ایران

زهرا مرادی؛ کمال هوشیار؛ مریم صدری؛ سلدا حامد

دوره 1، شماره 2 ، تیر 1393، ، صفحه 85-92

چکیده
  پژوهش حاضر به بررسی رابطه شخصیت تیم های حرفه‌ای و هویت تیمی هواداران؛ مطالعه موردی در لیگ برتر فوتبال ایران می‌پردازد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع‌آوری داده‌ها میدانی و از منظر روش توصیفی تحلیلی پس رویدادی می‌باشد. بر اساس تحقیق اطلاعات لازم را با استفاده از پرسشنامه محقق ساخته برای سنجش هویت تیمی و پرسشنامه استاندارد ...  بیشتر