مدیریت ورزشی
طراحی مدل رفتار مصرف کننده در فضای بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای ورزشی

طیبه ولی پور طیبی؛ یعقوب بدری آذرین؛ ,وجیهه جوانی

دوره 10، شماره 2 ، شهریور 1402، ، صفحه 71-83

https://doi.org/10.30473/fmss.2023.69007.2550

چکیده
  هدف از تحقیق حاضر طراحی مدل رفتار مصرف کننده در فضای بازاریابی دیجیتال کسب و کارهای ورزشی بود که به شیوه مطالعات کیفی و از روش اشتراوس و کوربین انجام گرفت. نمونه آماری پژوهش خبرگان و صاحب‌نظران در حوزه مدیریت ورزشی بودند که به روش هدفمند و گلوله‌برفی انتخاب شدند و حجم نمونه با در نظر گرفتن فرض اشباع نظری انجام گرفت. جهت جمع‌آوری داده‌ها ...  بیشتر