پیش‌بینی نیات رفتاری هواداران استقلال متأثر از مسئولیت اجتماعی باشگاه به‌واسطة نقش میانجی هویت تیمی

عرفان مرادی؛ سید امیر اجاق

دوره 7، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 53-67

https://doi.org/10.30473/fmss.2020.50582.2070

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی باشگاه بر نیات رفتاری هواداران استقلال با ملاحظه نقش میانجی هویت تیمی است. روش‌ پژوهش حاضر توصیفی – پیمایشی بوده و بر اساس هدف از نوع مطالعات کاربردی می‌باشد. روش نمونه‌گیری نیز به صورت غیراحتمالی، داوطلبانه و دردسترس متشکل از هواداران باشگاه استقلال بود که برآورد حجم نمونه آن با ...  بیشتر