بررسی وضعیت فلسفه بازاریابی، هوش رقابتی و ارتباطات یکپارچه در فدراسیون ‏های ورزشی ایران

لقمان کشاورز؛ مرتضی رضایی صوفی؛ بهرام اکبری خوشه مهر

دوره 7، شماره 1 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 31-40

https://doi.org/10.30473/fmss.2020.50297.2058

چکیده
  هدف از این تحقیق بررسی وضعیت فلسفه بازاریابی، هوش رقابتی و ارتباطات یکپارچه در فدراسیون های ورزشی ایران بود. روش پژوهش توصیفی– تحلیلی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش، همه مدیران (مدیران عالی، میانی و پایه) در فدراسیون های ورزشی بود به تعداد 700 نفر بود، که با روش نمونه گیری تصادفی ساده 248 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار های گرداوری ...  بیشتر

تدوین مدل ارتباطی چابکی سازمانی وهوش رقابتی بامیانجی گری فناوری اطلاعات درکارکنان وزارت ورزش وجوانان

عنایت الله یزدان پناه؛ فروغ محمدی؛ نرگس اعظم نظامی؛ روح الله شرفی؛ محمد مهدی کشاورز

دوره 4، شماره 3 ، مهر 1396، ، صفحه 81-93

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تدوین مدل ارتباطی چابکی سازمانی و هوش رقابتی با میانجیگری فناوری اطلاعات در وزارت ورزش و جوانان بود. پژوهش حاضر از توع توصیفی – همبستگی و تحلیلی است که به صورت میدانی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش 940 نفر بود که بر اساس فرمول کوکران تعداد 273 نفر برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. برای دست­یابی به اهداف پژوهش از پرسشنامه­های ...  بیشتر