مدیریت رفتار سازمانی
مدل مدیریت هیجانات در ایجاد امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران

غلامرضا مرادی سیاسر؛ علی اصغر محمدنژاد آبادی؛ حسین طاهری

دوره 11، شماره 4 ، دی 1403، ، صفحه 55-65

https://doi.org/10.30473/fmss.2024.70255.2581

چکیده
  به‌منظور برگزاری هرچه بانشاط‌تر و ایمن‌تر رویدادهای ورزشی، مدیریت هیجانات تماشاگران یکی از مهم‌ترین اهداف متولیان برگزاری مسابقات است. ازاین‌رو هدف پژوهش حاضر، طراحی مدیریت هیجان در ایجاد امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران می‌باشد. این پژوهش با روش کیفی مبتنی ‌بر نظریه داده بنیاد انجام شد. داده‌ها با استفاده از مصاحبه ...  بیشتر