اعرابی، سید محمد، اسفندیاری، شهرام (1382). "تعیین و اندازه گیری شاخصهای کیفیت خدمات Servqual"، فصلنامه علوم انسانی (علوم انسانی)، 2: 1
الوانی، محمد، ریاحی، بهروز (1382). سنجش کیفیت خدمات در بخش عمومی. چاپ اول. تهران. انتشارات مرکز آموزش و تحقیقات ایران: 15-1.
آربونی، فریبا، شغلی، علیرضا، بدری پشته، صاحب، مهاجری، منصور (1393). "بررسی شکاف بین انتظارات و خدمات آموزشی ارائهشده به دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی زنجان در سال 1384"، مجله گام های توسعه در آموزش پزشکی، 5 (1): 25-17
آقاملایی، تیمور، زارع، شهرام، عابدینی، صدیقه (1385). "شکاف کیفیت خدمات آموزشی از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان"، گام های توسعه در آموزش پزشکی: 3 (2): 85-78.
باقرزاده، خواجه، مجید، باقرزاده، فاطمه (1389). "بررسی کیفیت خدمات مراکز آموزش عالی تبریز با استفاده از مدل سروکوال و رتبه بندی مراکز با استفاده ازفرآیند تحلیل سلسله مراتبی"، آموزش و ارزشیابی (علوم تربیتی): 2 (8): 54-31.
رنجبر، عزت آبادی، محمد، بهرامی، محمدامین، زارع، احمدآبادی، حبیب، نصیری، سهیلا، عرب، فرزانه، هادی زاده، معصومه، حاتمی نصب، سید حسن (1389). "تحلیل شکاف بین ادراکات و انتظارات گیرندگان خدمت با استفاده از رویکرد سروکوال در بیمارستان افشار یزد"، دو ماهنامه طلوع بهداشت، 9 (2): 44-29
زوار، تقی، بهرنگی، محمدرضا، عسگریان، مصطفی، نادری، عزت اله (1386). "ارزشیابی کیفیت خدمات مراکز آموزشی دانشگاه پیام نور استانهای آذربایجان شرقی و غربی از دیدگاه دانشجویان"، پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 4 (46): 90-67
صباحی، بیدگلی، محمد، موسوی، سیدغلامعباس، کبریایی، علی، سیدی، سیدحمیدرضا، شهری، سمیه، اطهری زاده، محمود (1390). بررسی کیفیت خدمات بیمارستانی از دیدگاه بیماران بستری در بیمارستآنهای دانشگاهی کاشان طی سال 1387"، فیض : 15 (2): 152-146.
عنایتی، نوین فر ع (1390). "ارزیابی کیفیت خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور زاهدان بر اساس مدل سروکوال". فصلنامه پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی. 61 (3): 152-138.
Bradley R. B. (2006); “Analyzing Service Quality: The Case of Postgraduate Chinese tudents”; Available at: http:/www.leeds.ac.uk/ researchProgs/ fileadmin/user_upload/documents: 284-286
Chua C. (2006). “Perception of Quality in Higher Education”; AUQA Occasional Publication, Available at: http:/www.auqa.edu.au/auqf/ 2004/program/papers/Chua: 101-104
Galloway L. (1998). “Quality Perception of Internal and External Customers: A Case Study in Education Administration”. The TQM Magazine.10(1).20-26
Gronroos C. (2001). Service Management & Marketing (2 ed.), Wiley: 84.
Hanson J. (2003). “Encouraging Lectures to Engage with New Technologies in Learning and Teaching in a Vocational University: the Role of Recognition Reward”; Journal of Higher Education Management and Policy. Vol.15, P. 3.
Harman G. and V. Meek. (2000); “Repositioning Quality Assurance and Accreditation in Australian”; The Report of Department of Education Training and Youth Affairs, pp:1-10.
Iranmanesh, M. and E. Kamrani. (2005). “The Role of Higher Education in Stable Development”; Institute for Research and Planning in Higher Education, Vol. 1. Pp: 33- 54.
Kar ydis A. & Komboli-Kodovazeniti M. & Hatzigeorgiou D. & Panis V. (2001). “Expectations and perceptions of Greek patients regarding the quality of dental health care”,
Int J Qual Health Care. 13(5):409-416.
Kebriaei A, Roudbari M, Rakhshani Nejad M, Mirlotfi P.(2005). “Asssessing Quality of Educational Services at Zahedan University of Medical Sciences”. Tabib Shargh.7(2):9-15.
Lim, P.C., & Tang, N. (2000). “A study of patients expectations and satisfaction in Singapore hospitals”, Int Journal Health Care Qual Assur. 13(7): 290-299.
Parasuraman, Zeithaml V.A & Berry, L.A. (1985). “Conceptual model of service quality and its implications for future research”, Journal of Marketing. 49. 41-50.
Parasuraman A, Zeithaml, V.A & Berry, L.A. (1988). “SERVQUAL: A multiple item scale for measuring customer perceptions of service quality”, Journal of Retailing. 64(1). 13-40.
Ruby CA. (1998). “Assessing Satisfaction with Selected Student Services Using Servqual, a Market-Driven Model of Service Quality”. NASPA J.35(4):331-41.
Sahney S., D. K. Banwet and S. Karunes. (2008). “An Integrated Framework of Indices for Quality Management in Education: A FacultyPerspective”; The TQM Journal, Vol. 20, No. 5, pp. 502-519.
Sharma, B & Gadenne, D. (2001). “An investigation of the perceived importance and effectiveness of quality management approaches”, The TQM Magazine. 3(6): 433-443.
Tofighi Sh, Sadeghifar J, Hamouzadeh P, Afshari S, Foruzanfar F, Taghavi Shahri SM. (2011). “Quality of Educational Services from the Viewpoints of Students; Servqual Model”. Educ Strateg J Med Sci.4(1):21-26
West E .(2001). “Management matters: The link between hospital organization and quality of patient care”, Qual Health Care, 10: 40-48.