مدیریت رفتار سازمانی
الگوی رفتارهای تعاملی هواداران لیگ برتر هندبال ایران

محمد مصلی نژاد؛ محمدعلی صاحبکاران

دوره 10، شماره 1 ، خرداد 1402، ، صفحه 87-98

https://doi.org/10.30473/fmss.2023.65007.2463

چکیده
  لیگ برتر هندبال ایران برای حفظ هواداران، توسعه محصولات لیگ و توسعه استراتژی‌های مرتبط با لیگ نیازمند درک الگوی تعاملی هواداران لیگ می‌باشد. لذا این پژوهش با هدف توسعه الگوی رفتارهای تعاملی هواداران لیگ برتر هندبال ایران انجام شد. این پژوهش از نوع پژوهش‌های ترکیبی بود که به روش مدل‌سازی انجام شد. مدل مفهومی اولیه پژوهش بر مبنای ...  بیشتر

مدیریت رفتار سازمانی
تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تعهد سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی

محمدعلی صاحبکاران؛ جعفر خوشبختی؛ مهدی سلیمانی

دوره 8، شماره 4 ، دی 1400، ، صفحه 79-90

https://doi.org/10.30473/fmss.2022.62188.2374

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی تعهد سازمانی از دیدگاه کارکنان ادارات ورزش و جوانان خراسان جنوبی می‌باشد. روش این پژوهش از نوع توصیفی ـ پیمایشی بوده و جامعه آماری پژوهش حاضر کلیه کارکنان ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی می‌باشد. به دلیل محدودبودن جامعه آماری، نمونه آماری برابر ...  بیشتر