مدیریت رفتار سازمانی
مدل مدیریت هیجانات در ایجاد امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران

غلامرضا مرادی سیاسر؛ علی اصغر محمدنژاد آبادی؛ حسین طاهری

دوره 11، شماره 4 ، دی 1403، ، صفحه 55-65

https://doi.org/10.30473/fmss.2024.70255.2581

چکیده
  به‌منظور برگزاری هرچه بانشاط‌تر و ایمن‌تر رویدادهای ورزشی، مدیریت هیجانات تماشاگران یکی از مهم‌ترین اهداف متولیان برگزاری مسابقات است. ازاین‌رو هدف پژوهش حاضر، طراحی مدیریت هیجان در ایجاد امنیت پایدار در رویدادهای بزرگ ورزشی ایران می‌باشد. این پژوهش با روش کیفی مبتنی ‌بر نظریه داده بنیاد انجام شد. داده‌ها با استفاده از مصاحبه ...  بیشتر

تدوین مدل عوامل موثر بر رفتار مدیران برای مقابله با حملات گروهای تروریستی در رویدادهای ورزشی

لقمان کشاورز

دوره 5، شماره 3 ، مهر 1397، ، صفحه 21-32

https://doi.org/10.30473/fmss.2018.5120

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر تدوین مدل عوامل مؤثر بر رفتار و آمادگی مدیران برای مقابله با حملات گروه‌های تروریستی در رویدادهای ورزشی بود. جامعه آماری پژوهش اعضای هیات علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی رشته مدیریت ورزشی، مدیران اماکن ورزشی بزرگ، متوسط و کوچک در سطح کشور و متخصصین نیروهای انتظامی و امنیتی کشور به تعداد نامحدود بود که بر مبنای فرمول ...  بیشتر