مدیریت رفتار سازمانی
ارائه چارچوب اخلاق تجاری مدیران سازمان های ورزشی در ایران: پژوهشی مبتنی بر تحلیل شبکه مضامین

امیر دانیاری؛ لیلا قربانی قهفرخی؛ رمضان کریمی؛ محمد باقر آرایش

دوره 10، شماره 4 ، دی 1402، ، صفحه 79-96

https://doi.org/10.30473/fmss.2023.68552.2542

چکیده
  این پژوهش با هدف دستیابی به چارچوب اخلاق تجاری مدیران سازمان-های ورزشی در ایران با رویکرد کلارک و براون (2013)، انجام شد. پژوهش حاضر با رویکرد کیفی اکتشافی و به روش تحلیل مضمون و با استفاده از کدگذاری باز، محوری و گزینشی، انجام شد. ابزار اصلی گرداوری اطلاعات، مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته بود که اشباع نظری یافته‌ها در هجدهمین مصاحبه حاصل ...  بیشتر

ارتباط بین هوش عاطفی با عملکرد مدیران ورزشی استان گیلان

مرتضی رضایی صوفی

دوره 3، شماره 1 ، فروردین 1395، ، صفحه 101-110

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین  هوش عاطفی بر عملکرد مدیران ورزشی استان گیلان بود. پژوهش حاضر از نوع توصیفی – همبستگی و نظر هدف کاربردی می باشد. جامعه مورد مطالعه در این پژوهش شامل تمامی مدیران ورزشی استان گیلان بود که مجموعا 74 نفر را تشکیل می دادند. نمونه با توجه به محدودیت جامعه آماری بصورت تمام شمار تعیین گردید. برای ...  بیشتر