اخوان، پیمان، باقری، روح اله (1389). مدیریت دانش از ایده تا عمل. انتشارات آتی نگر. چاپ دوم؛ تهران. صص: 71- 53.
اخوان، آفرین (1391). «ارائه مدلی جهت بررسی تاثیر راهبردهای مدیریت دانش بر عملکرد دانشگاه ها»، فصلنامه علوم مدیریت ایران؛ 7(37): 145-115.
جعفری، مصطفی، اخوان، پیمان (1385). «طراحی مدل مفهومی مدیریت دانش با تاکید بر عوامل کلیدی موفقیت». فصلنامه اطلاع رسانی - آموزشی و پژوهشی مدیریت فردا؛3 (13 و 14): 32-23.
حسن زاده، محمد (1388). «بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران». دو ماهنامه علمی – پژوهشی دانشور رفتار؛ 16(35):28- 11.
حسینی، سید حسن، حضرتی، محود، نوحیف، مصطفی (1392). «اولویت بندی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش». پژوهشنامه نظم و امنیت انتظامی؛ 5(4): 112-97.
رادینگ، آلن (1383). مدیریت دانش: موفقیت در اقتصاد جهانی مبتنی بر اطلاعات. ترجمه محمد حسین لطیفی. انتشارات سمت. چاپ اول؛ تهران. صص: 141- 129.
سرلک، محمدعلی، مقدسان، محمدحسین، روستایی، محمد (1389). فناوری اطلاعات تسهیل کننده ای برای ارتقاء مهارتهای سازمان. هشتمین کنفرانس بین المللی مدیریت؛ تهران؛ صص: 5- 1.
شعبانی، احمد، محمدی، استانس، مرتضی، فروگذار، حامد (1391). «شناسایی، بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش با استفاده از تکنیک TOPSIS (مطالعه موردی: دانشگاه علوم پزشکی شیراز)». مدیریت اطلاعات سلامت؛ 9(3): 326-318.
صلواتی، عادل، حق نظر، فرشته (1388). «بررسی تحلیلی عوامل زمینه ای موثر بر استقرار سیستم مدیریت دانش در واحدهای ستادی شرکت ملی نفت ایران». فراسوی مدیریت؛ 3(1):104-77.
عنایتی، ترانه، عالی پور، علیرضا، یوسفی، مجید (1390). «بررسی مولفه های کلیدی استقرار مدیریت دانش در سازمان های دریایی». علوم و فناوری دریا؛ 58(1): 47-38.
ماری، وود (1383). رابطه بین رهبری مبتنی بر مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی. ترجمه: محمد مهمان نواز. مشهد: انتشارات دانشگاه فردوسی؛ صص: 27- 13.
نکودری، مریم، یعقوبی، نورمحمد (1390). «بررسی عوامل تسهیل کننده مدیریت دانش در سازمان مدیریت بحران». پژوهشهای مدیریت عمومی؛ 4(13): 119-95.
Aujirapongpan, S. Vadhanasindhu, P. Chandrachai, A. & Cooparat, P. (2010) Indicators of Knowledge Management Capability for KM Effectiveness. The Journal of Information and Knowledge Management Systems; 40(2): 183-203.
Bennett R. H Gabriel (2007) .Organizational Factors and Knowledge Management within large marketing department: an empirical study. Journal of Knowledge Management; 3 (3):212-225.
Chang, Tsung –Han, Wang, Tien- Chain. (2009) Using the fuzzy multi criteria decision making approach for measuring the possibility of successful knowledge management”, the Journal of Information Sciences; 1(179):355- 382.
Chen, S.H. Yang, C.C. Shiau, J.Y. (2006) Scorecard in the Performance Evaluation of Higher Education. The TQM Magazine; 18(2):190-205.
Chin- T sang (2009). The relationship between knowledge management enablers and performance, HO; 109(1):98-117.
Davenport, T. H. De Long, D. W. & Beers, M. C. (1998) Successful knowledge management projects. Sloan Management Review; 39(2): 43–57.
Fleming, Neil. (1996)Coping with a Revolution, Will the Internet change Learning Lincoln University, Canterbury, New Zealand;pp: 12- 29.
Ghandhi, S. (2004) Knowledge Management& Reference services. The journal of Academic Librarianship; 30(5):4-23.
Holt G.D. Love P.E.D, Li H. (2000) the learning organization: toward a paradigm for mutually beneficial strategic construction alliances. International journal of project management; 1(18): 415-421.
Lopez, S.V. (2005) “Competitive Advantage and Strategy Formulation”, Management decision; 43(5): 662-663.
Lussier, R. (1997) Management", Cincinnati, Ohio, South-Western College Publishing. pp: 81- 95.
Massa.S and Testa.S. (2009) a knowledge management approach to organizational competitive advantage Evidence from the food sector. European Management Journal; 1(27): 128– 141.
Walsh L. J. Bhatt M. & Martunek J. M. (2009) Organizational knowledge creation in the Chinese context, Management and Organization Review; 5(2): 261-278.
Wasan Teerajetgul. Chotchai Chareonngam and Wethyavivorn Piyanut(2009). Key knowledge factors in Thai construction practice. International Journal of Project Management; 27(1): 833–839.
Zack .M H (2007). Developing a Knowledge Strategy. California management Review; 41 (3):125-145.