هویت و شخصیت تیمی در تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از دیدگاه بازیکنان

محمد قادرخانی؛ فرزاد غفوری؛ حبیب هنری؛ نجمه مرادی

دوره 7، شماره 4 ، بهمن 1399، ، صفحه 71-88

https://doi.org/10.30473/fmss.2021.57856.2275

چکیده
  هدف از انجام این تحقیق سنجش وضعیت هویت و شخصیت تیم‌های لیگ برتر فوتبال بانوان ایران از دیدگاه بازیکنان آن‌ها بود. این تحقیق کاربردی به روش توصیفی- همبستگی انجام شد. جامعه آماری بازیکنان تیم‌های فوتبال بانوان بود که در لیگ برتر حضور داشتند. به منظور جمع آوری داده‌ها از پرسشنامه 52 سؤالی محقق ساخته استفاده شد که دارای شش عامل بود. 94 ...  بیشتر

ارتباط بین رفتار اطلاع‌یابی و باورهای معرفت‌شناختی بر اساس الگوی اطلاع‌یابی ویلسون (مطالعه موردی: دانشجویان تحصیلات تکمیلی مدیریت ورزشی)

محمدرسول خدادادی

دوره 4، شماره 3 ، مهر 1396، ، صفحه 71-80

چکیده
  هدف این پژوهش بررسی رابطه بین رفتار اطلاع‌یابی و باورهای معرفت‌شناختی دانشجویان تحصیلات تکمیلی مدیریت ورزشی کشور بر اساس مدل اطلاع‌یابی ویلسون بود. نوع پژوهش کاربردی، روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و جامعه تحقیق دانشجویان مقطع دکتری و کارشناسی‌ارشد مدیریت ورزشی در حال تحصیل دانشگاه‌های دولتی کشور می‌باشند که تعداد دانشجویان دکتری ...  بیشتر

تحلیل عوامل رفتاری موثر در ارتقاء کارآفرینی دانشجویان مدیریت ورزشی

مهدی گودرزی؛ مجید جلالی فراهانی؛ حسین رجبی؛ مهرزاد حمیدی

دوره 3، شماره 3 ، مهر 1395، ، صفحه 45-53

چکیده
  امروزه اشتغال یکی از مهمترین چالش های ملی محسوب می شود. هدف از پژوهش حاضر تحلیل عوامل رفتاری موثر بر ارتقاء کارآفرینی دانشجویان مدیریت ورزشی کشور بود. جامعه آماری پژوهش شامل 2761 نفر از دانشجویان مدیریت ورزشی بود که بر طبق جدول مورگان تعداد نفرات، نمونه برابر با 338 نفر و به صورت تصادفی ساده انتخاب گردید. برای دستیابی به اهداف پژوهش از ...  بیشتر