دوره 11 (1403)
دوره 10 (1402)
دوره 9 (1401)
دوره 8 (1400)
دوره 7 (1399)
دوره 6 (1398)
دوره 5 (1397)
دوره 4 (1396)
دوره 3 (1395)
دوره 2 (1394)
دوره 1 (1393)
کلیدواژهها = فدراسیون ورزشی
تعداد مقالات: 4
کاربست نوآوری در ارتباط بین تفکر راهبردی و عملکرد سازمانی در فدراسیونهای ورزشی
دوره 11، شماره 1 ، فروردین 1403، ، صفحه 79-90
چکیده
نوآوری میتواند در تبیین رویکردهای راهبردی و عملکردی در سازمانها و از جمله فدراسیونهای ورزشی نقش قابل توجهی داشته باشد. هدف از پژوهش حاضر بررسی کاربست نوآوری در ارتباط بین تفکر راهبردی و عملکرد سازمانی در فدراسیونهای ورزشی بود. این پژوهش از نوع نوع همبستگی بود. شرکت کنندگان را کارکنان و مدیران 13 فدراسیون منتخب ورزشی بودند، که ... بیشتربررسی وضعیت فلسفه بازاریابی، هوش رقابتی و ارتباطات یکپارچه در فدراسیون های ورزشی ایران
دوره 7، شماره 1 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 31-40
چکیده
هدف از این تحقیق بررسی وضعیت فلسفه بازاریابی، هوش رقابتی و ارتباطات یکپارچه در فدراسیون های ورزشی ایران بود. روش پژوهش توصیفی– تحلیلی انجام گرفت. جامعه آماری پژوهش، همه مدیران (مدیران عالی، میانی و پایه) در فدراسیون های ورزشی بود به تعداد 700 نفر بود، که با روش نمونه گیری تصادفی ساده 248 نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار های گرداوری ... بیشترشناسایی عوامل موثر بر رفتار سیاسی مدیران فدراسیونهای ورزشی
دوره 6، شماره 4 ، دی 1398، ، صفحه 119-130
چکیده
هدف از پژوهش حاضر شناسایی عوامل موثر بر رفتار سیاسی مدیران فدراسیونهای ورزشی است. روش پژوهش، از نظر هدف از نوع کاربردی و ازنظر جمعآوری دادهها از نوع توصیفی - تحلیلی است که به شکل میدانی انجام شده است. جامعه آماری پژوهش اعضای هیات علمی و دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشتههای مختلف علوم ورزشی آشنا با مفهوم رفتار سیاسی و مدیران فدراسیونهای ... بیشترتحلیل عوامل موثر بر رفتار سازمانی مدیران جهت استقرار نظام کنترل و ارزیابی مدیریت بازاریابی در فدراسیون های ورزشی
دوره 3، شماره 4 ، دی 1395، ، صفحه 67-77