دوره 11 (1403)
دوره 10 (1402)
دوره 9 (1401)
دوره 8 (1400)
دوره 7 (1399)
دوره 6 (1398)
دوره 5 (1397)
دوره 4 (1396)
دوره 3 (1395)
دوره 2 (1394)
دوره 1 (1393)

 نمایش اطلاعات آماری نشریه

تعداد دوره‌ها 12
تعداد شماره‌ها 46
تعداد مقالات 404
تعداد نویسندگان 821
تعداد مشاهده مقاله 922,834
تعداد دریافت فایل اصل مقاله 601,204
نسبت مشاهده بر مقاله 2284.24
نسبت دریافت فایل بر مقاله 1488.13
-----------------------------------------
تعداد مقالات ارسال شده 1,683
درصد پذیرش 21
زمان پذیرش (روز) 140
تعداد پایگاه های نمایه شده 4
تعداد داوران 54

 

شبکه های اجتماعی

 

 

 

 

 

«مدیریت رفتار سازمانی در ورزش» نشریه‌ای است با رویکرد علمی که با رسالت توسعه دانش و انتشار نتایج تحقیقات حاصل از پژوهش‌های بنیادی، کاربردی و توسعه‌ای در موضوعات مختلف مربوط به رفتار سازمانی در سازمان‌های ورزشی را به صورت فصلنامه با صاحب امتیازی دانشگاه پیام نور منتشر می‌کند. سایر اطلاعات این نشریه به شرح زیر می‌باشد:

  • نشریه علمی مدیریت رفتار سازمانی در ورزش با همکاری مشترک انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران در قالب تفاهم نامه همکاری منتشر می‌شود.
  • نشریه مدیریت رفتار سازمانی در ورزش در آخرین ارزیابی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری حائز رتبه الف شده است. مشاهده مدرک

 

  • فلودیاگرام مراحل داوری و پذیرش مقاله در قسمت فرایند پذیرش مقالات شرح داده شده‌است.
  • حقوق معنوی: کلیه حقوق معنوی اثر متعلق به نویسنده است؛
  • این نشریه با احترام به قوانین اخلاق در نشریات تابع قوانین کمیتۀ اخلاق در انتشار (COPE) می باشد و از آیین نامه اجرایی قانون پیشگیری و مقابله با تقلب در آثار علمی پیروی می نماید.
  • نوع نشریه: نشریه علمی
  • شیوه انتشار: الکترونیکی و چاپی
  • نوع مقالات قابل انتشار: علمی-پژوهشی/علمی مروری
  • توالی انتشار: فصلنامه
  • زبان نشریه: فارسی و علاوه بر آن چکیده و منابع مقالات به انگلیسی
  • متوسط زمان داوری مقالات: 9 هفته
  • سرقت ادبی: جهت پیشگیری از سرقت ادبی از سامانه مشابه یاب متون علمی همیاب استفاده می‌شود.
  • دسترسی رایگان و آزاد به مقالات
  • چنانچه مقاله از حامی یا تامین‌کننده اعتبار پژوهشی برخوردار باشد، درج آن در مقاله توسط نویسنده الزامی می‌باشد.
  • کشور محل انتشار: ایران
  • ناشر: دانشگاه پیام نور، معاونت پژوهش و فناوری
  • حوزه فعالیت تخصصی:  مدیریت ورزشی
  • شروع انتشار: بهار 1393
  • نوع داوری: فرایند داوری تخصصی به صورت داوری بسته و دوسو ناشناس و حداقل دو  داور و یک داور تطبیقی
  • بازه زمانی بررسی اولیه: یک هفته کاری
  • نحوه انتشار: چاپی و الکترونیکی
  • ضریب تاثیر (ISC): 0.513 (Q1 و رتبه سوم در بین کل نشریات حوزه ورزش)
  • شماره و تاریخ مجوز کمیسیون نشریات وزارت عتف: شماره 3/18/240568 مورخ 12/11/1394
  • شماره و تاریخ مجوز هیات نظارت بر مطبوعات (وزارت ارشاد):
  • شاپای چاپی: 4023-2538
  • شاپای الکترونیکی: 4031-2538
  • ایمیل نشریه: fmssjournal@gmail.com

در صورت وجود هرگونه سوال، برای نشریه ایمیل ارسال فرمائید. به ایمیل شما در 48 ساعت کاری پاسخ داده خواهد شد.

مدیریت ورزشی
شناسایی پیامدهای وفاداری هواداران مسابقات فرمول یک در ایران

نیما حسن زاده؛ مهرداد محرم زاده؛ فرزاد نوبخت

دوره 12، شماره 3 ، مهر 1404، صفحه 11-22

https://doi.org/10.30473/fmss.2025.71574.2618

چکیده
  هدف اصلی این پژوهش، شناسایی پیامدهای وفاداری هواداران مسابقات فرمول در ایران است تا بستر مناسبی جهت شناخته شدن این مسابقات در ایران ایجاد و گامی بلند در راستای پژوهش‌های جدید در حوزه مسابقات فرمول در ایران برداشته شود. همچنین شناسایی این پیامدها، منجر به آگاهی بیشتر در زمینه مزایای وفاداری هواداران از مسابقات فرمول یک می‌گردد. ...  بیشتر

مدیریت رفتار سازمانی
شناسایی عوامل توانمندسازی کارکنان هیئت های ورزشی استان های ایران

مهدی گودرزی

دوره 12، شماره 3 ، مهر 1404، صفحه 23-33

https://doi.org/10.30473/fmss.2025.66103.2489

چکیده
  تحقیق پیش رو با هدف شناسایی عوامل توانمند‌سازی کارکنان هیات‌های ورزش استان های ایران انجام گرفت. روش تحقیق حاضر توصیفی- پیمایشی و از نوع کاربردی بود. جامعه آماری پژوهش را کلیه روسای هیات های ورزشی کشور که دارای تحصیلات کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته مدیریت ورزشی بودند تشکیل می داد که با توجه به اطلاعات کسب شده از فدراسیون ها، تعداد ...  بیشتر

مدیریت ورزشی
شناسایی عوامل اثرگذار بر هویت‌سازی طرفداران در فوتبال با تأکید بر مدل پیوستار روان‌شناختی

احمد رجبی؛ سیدمحمد کاشف؛ محسن بهنام

دوره 12، شماره 3 ، مهر 1404، صفحه 34-44

https://doi.org/10.30473/fmss.2025.70521.2591

چکیده
  با گسترش فوتبال به‌عنوان یک ورزش محبوب جهانی توجه به طرفداران این ورزش به‌عنوان یک حوزه پژوهشی بیش‌ازپیش موردتوجه قرار گرفته است. هدف تحقیق حاضر بررسی و شناسایی عوامل اثرگذار بر هویت‌سازی طرفداران فوتبال باشگاهی است. تحقیق حاضر با رویکرد مدل پیوستار روان‌شناختی به دنبال بررسی جامع تمام عوامل اثرگذار بر هویت‌سازی طرفداران ایرانی ...  بیشتر

تاثیر انزوا و فراموش‌شدگی معلمان ورزش بر خستگی عاطفی سازمانی با میانجی‌گری استرس شغلی
دوره 12، شماره 1 ، فروردین 1404، ، صفحه 27-42

https://doi.org/10.30473/fmss.2025.71387.2613

چکیده
  هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تاثیر انزوا و فراموش‌شدگی معلمان ورزش بر خستگی عاطفی سازمانی با میانجی‌گری استرس شغلی بود. روش تحقیق حاضر توصیفی و از لحاظ هدف کاربردی بود که به شکل میدانی انجام شد. داده‌های این تحقیق به صورت میدانی و با استفاده از پرسش‌نامه گردآوری شد. جامعه آماری این تحقیق معلمان ورزش مقطع متوسطه شهر تهران بودند و با ...  بیشتر

شناسایی و اولویت‌بندی شاخص های انتخاب مدیران سازمان های ورزشی به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP)
دوره 2، شماره 2 ، شهریور 1394، ، صفحه 49-55

چکیده
  مدیران سرمایه‌های راهبردی هر سازمان بشمار می آیند. انتخاب مدیران شایسته می تواند تمامی ارکان یک سازمان را تحت تاثیر خود قرار دهد. تحقیق حاضر با هدف شناسایی و اولویت‌بندی شاخص های انتخاب مدیران سازمان های ورزشی به روش تحلیل سلسله مراتبی (AHP) انجام شد. مطالعه حاضر به روش آمیخته اکتشافی و در دو فاز کیفی و کمی و به صورت پی در پی انجام شد؛ ...  بیشتر

بررسی ارتباط بین مولفه های روانشناختی سرمایه ‌انسانی و چابکی سازمانی اداره‌کل ورزش وجوانان خراسان شمالی
دوره 4، شماره 2 ، تیر 1396، ، صفحه 89-99

چکیده
  این پژوهش به منظور بررسی ارتباط مولفه‌های روانشناختی سرمایه-انسانی و چابکی‌سازمانی دراداره‌کل‌ورزش‌وجوانان‌استان‌خراسان‌شمالی صورت گرفت. جامعة آماری شامل کلیه کارکنان این اداره‌کل، شامل 105 نفر بود، که ازروش نمونه‌گیری کل‌شمار استفاده‌شد. جهت گردآوری داده‌ها ازپرسشنامه چابکی‌سازمانی شریفی و ژانگ (2001) و پرسشنامه سرمایه‌انسانی ...  بیشتر

تاثیر محیط قانونی بر بلوغ سازمانی وزارت ورزش و جوانان
دوره 3، شماره 3 ، مهر 1395، ، صفحه 55-64

چکیده
  هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر محیط قانونی بر بلوغ سازمانی در وزارت ورزش و جوانان بود. جامعه آماری تحقیق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها با سابقه مدیریت  در ورزش، مدیران وزارت ورزش و جوانان و کارشناسان خبره در واحدهای ستادی و تابعه و مدیران فدراسیون­های ورزشی به تعداد 300 نفر بودند که همه آنها به صورت کل شمار برای نمونه تحقیق انتخاب شدند. ...  بیشتر

نقش تعدیل گر محیط حقوقی در تاثیر هوش استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی در سازمان های ورزشی
دوره 5، شماره 3 ، مهر 1397، ، صفحه 117-125

https://doi.org/10.30473/fmss.2018.5127

چکیده
  هدف از این تحقیق تاثیر هوش استراتژیک بر ظرفیت تغییر سازمانی با نقش نقش تعدیل گر محیط حقوقی در سازمان‌های ورزشی بود. روش تحقیق توصیفی همبستگی بود که به روش میدانی انجام گرفت. جامعه آماری تحقیق را کلیه مدیران عالی و ستادی وزارت ورزش و جوانان، مدیران کل ادارات ورزش و جوانان استان ها، روسای فدراسیون های ورزشی به تعداد 150 نفر تشکیل می‌دادند. ...  بیشتر

آینده نگاری پیشران های سازندۀ هوش مصنوعی در صنعت ورزش

شادی رهبر یعقوبی؛ مهوش نوربخش؛ مهدی کهندل؛ سید نعمت خلیفه

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 04 خرداد 1404

https://doi.org/10.30473/fmss.2025.71496.2616

چکیده
  هدف این پژوهش آینده نگاری راهبردی پیشران های سازندۀ هوش مصنوعی در صنعت ورزش بود. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت براساس روش های جدید علم آینده پژوهی، تحلیلی اکتشافی محسوب می شود که با استفاده از روش تحلیل تأثیر متقابل انجام گرفته است. جامعه آماری شامل دو بخش منابع اطلاعاتی (مقالات مرتبط با موضوع تحقیق) و منابع انسانی (کارشناسان ...  بیشتر

نقش بازاریابی دیجیتال بر توسعه گردشگری ورزشی رویداد

صدیقه اسلامی؛ مطهره سخی زاده؛ ابوالفضل فراهانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 مرداد 1404

https://doi.org/10.30473/fmss.2025.72621.2638

چکیده
  پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر چگونگی جمع‌آوری داده‌ها توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری این تحقیق را کارشناسان تربیت بدنی، کارشناسان و مدیران بخش گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، مدیران آژانس‌های مسافرتی و روسای هئیت‌های ورزشی تشکیل دادند که با استفاده از روش نمونه‌گیری تصادفی طبقه‌ای و فرمول کوکران، حجم ...  بیشتر

تدوین و اولویت بندی راهبردها و پیامدهای واگذاری باشگاه های ورزشی دولتی به بخش خصوصی با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی (AHP)(مطالعه موردی باشگاه استقلال و پرسپولیس)

نصرت اله عابدینی؛ پروین اسدپور کوفی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 01 شهریور 1404

https://doi.org/10.30473/fmss.2025.70556.2593

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر، تدوین و اولویت بندی راهبردها و پیامدهای واگذاری باشگاه‌های ورزشی دولتی به بخش خصوصی با استفاده از تکنیک سلسله مراتبی AHP بود. روش: فرآیند انجام پژوهش در دو مرحله صورت پذیرفت. در مرحله اول جهت شناسایی راهبردها و پیامدهای واگذاری باشگاه‌های ورزشی دولتی به بخش خصوصی، با مرور ادبیات و پیشینه پژوهش، فهرستی از شاخص ...  بیشتر